OBJEDNÁVAT můžete u České mincovny produkty, které již byly vydané. Oproti tomu produkty, které teprve chystáme, si můžete pouze REZERVOVAT.

Objednání zboží není podmíněné registrací na webu České mincovny, ale díky registraci získáte lepší přehled o objednávkách a stavu jejich zpracování. Chcete se zaregistrovat?

Pokud chcete vytvořit objednávku, vložte zvolený produkt do nákupního košíku a postupně dokončete všechny kroky objednávky:

  • Nákupní košík – možnost přidání či odebrání produktů
  • Dodací údaje – zadání fakturační a dodací adresy
  • Doprava a platba – zvolení způsobu platby a dopravy
  • Souhrn – rekapitulace a kontrola zadaných údajů
  • Potvrzení nákupu – potvrzení přijetí objednávky, informace pro bankovní převod

 

Doba zpracování a odeslání objednávky

V případě platby dobírkou, kartou online nebo prostřednictvím Zlatého konta začneme na vaší objednávce pracovat obratem. Pokud využijete bankovní převod, vyčkáme do připsání peněz na náš účet.

U každého produktu je uvedena aktuální dostupnost zboží na centrálním skladu, ze kterého jsou vyřizovány e-shopové objednávky. Po zpracování je objednávka předána naší expedici a poté dopravci. V případě dostupnosti zboží „Skladem“ bude objednávka předána dopravci co nejdříve v rámci možností naší expedice, maximálně však do 5 pracovních dní.

V případě, že máte v objednávce více položek a některé z nich nejsou momentálně skladem, expedujeme objednané zboží jako celek až v okamžiku, kdy budou všechny položky k dispozici. Stejné pravidlo platí i u sloučených objednávek. Pokud byste s dodáním některého konkrétního zboží spěchali, kontaktujte naši zákaznickou podporu – na vaši žádost pak můžeme objednávku zpracovat i částečně, ale v takovém případě vám bude účtováno další poštovné.

 

Sloučení objednávek

Pokud u nás objednáváte častěji, můžete využít možnosti sloučení více objednávek do jedné zásilky, a tak ušetříte na poštovném. Tato možnost vám bude nabídnuta automaticky v případě, že u nás v okamžiku vytvoření nové objednávky máte ještě jinou předchozí nezpracovanou objednávku. Tímto způsobem můžete sloučit až 3 objednávky do jedné zásilky.

 

Identifikace zákazníka

Při prodeji zlatých mincí České mincovny máme zákonnou povinnost evidovat datum narození zákazníka. Jedná se o povinný údaj, bez kterého není možné dokončit objednávku zlatých mincí z naší produkce.

 

Potvrzení přijetí objednávky a informace o jejím odeslání

Po dokončení objednávky vám na váš e-mail během několika minut zašleme potvrzení a číslo objednávky. V případě úhrady bankovním převodem budou součástí zprávy také platební pokyny k úhradě. U nedokončené objednávky bude zboží po 24 hodinách odstraněno z nákupního košíku.

Jakmile bude vaše objednávka zpracována a předána dopravci, zašleme vám na uvedený e-mail informaci o odeslání a podací číslo zásilky. V případě, že jste zvolili osobní odběr, dostanete po doručení zásilky do prodejny výzvu k vyzvednutí zboží. Lhůta pro vyzvednutí zboží v prodejně je 14 dní.

 

Stav objednávky a sledování zásilky

Registrovaní zákazníci mohou sledovat stav objednávek ve svém zákaznickém účtu. Informace o objednávce získáte i na naší zákaznické lince +420 800 225 228 nebo je najdete zde.

Po předání zásilky České poště můžete sledovat průběh jejího doručení na stránkách dopravce. Odkaz pro sledování zásilky zašleme na váš e-mail.

 

Objednávání investičních produktů

Pokud nakupujete investiční produkty – cihly nebo investiční mince –, platí pro tyto objednávky jiné platební podmínky. Ceny těchto produktů se mění dvakrát denně v závislosti na aktuální ceně drahých kovů na světové burze.

U objednávky v hodnotě do 30 000 Kč můžete zvolit všechny způsoby platby – tedy i dobírku. Taková objednávka je závazná a ceny zboží jsou stanoveny v okamžiku dokončení objednávky.

Při hodnotě objednávky nad 30 000 Kč jsou možné pouze úhrady kartou online, platebním převodem nebo prostřednictvím Zlatého konta. Cena objednaného zboží se bude fixovat v okamžiku připsání peněz na náš účet.

Nejrychlejší způsob přípisu představuje platba kartou online a prostřednictvím Zlatého konta. Cena je v takovém případě zafixována v okamžiku dokončení objednávky a uvedené ceny objednaných produktů jsou závazné pro další zpracování objednávky.

Druhým nejrychlejším způsobem je expresní převod nebo přímé složení hotovosti na náš účet u České spořitelny. Klasický platební převod mezi bankami může trvat 1 až 2 dny. Pokud v tomto čase dojde ke změně ceny objednaného zboží, budeme vás telefonicky informovat o vzniklém přeplatku či nedoplatku. Teprve po odsouhlasení nové ceny a případném doplatku se stává objednávka závaznou.

Další postup zpracování vaší objednávky je pak stejný jako u ostatních produktů.

Pravidla nákupu a výkupu investičních produktů najdete zde.

Česká mincovna
Loading...